La exterior, se distinge noul look frontal, mai fluid, dar in acelasi timp mai agresiv. Noile faruri si grila radiatorului sunt in concordanta cu noua imagine promovata de Toyota pentru intreaga sa gama. Farurile beneficiaza acum de sistem de lumini de zi cu LED (DRL). Stopurile au fost si ele usor retusate. Jantele de aliaj pe 17″ (6 spite) si 18″ (12 spite) sunt complet noi.
Dimensiunile exterioare au fost usor majorate, dar fara a reduce in vreun fel capacitatile off-road si performantele dinamice. Fata de predecesorul sau, versiunea in 5 usi are o lungime de 4.780 mm (cu 20 mm mai mult). Aceiasi 20 mm se regasesc in plus si la lungimea versiunii in 3 usi (4.335 mm). Ampatamentul a ramas neschimbat pentru ambele variante de caroserie.
Noul LC150 pastreaza intreaga gama de culori actuala, dar a adaugat pentru noul model inca 4: Attitude Black Mica, Bronze Mica Metallic, Dark Green Mica si Dark Blue Mica.
La interior noul Toyota Land Cruiser a pastrat caracterul practic, pastrand in acelasi timp calitatea, comfortul si flexibilitatea necesare unei nave amiral. Au fost aduse update-uri peste tot, cel al consolei centrale fiind cel mai evident. Instrumentele de bord au primit acum un display multi-informational de 4,2″ color. Pe langa informatiile uzuale, aici apar si date despre nivelul farurilor, presiunea din anvelope, Blind Spot Monitor si decuplarea sistemului de control al tractiunii. Comenzile pentru Multi-Terrain Select si Crawl Control sunt acum repozitionate, direct pe consola centrala a bordului. A fost imbunatatit accesul la locurile de pe randul 3 de scaune si in plus pentru aceastea se ofera de acum si incalzire in scaune. Clientul poate opta ca ambianta interioara intre doua nuante: negru si bej (ivory).
Din punctul de vedere al motorizarilor, Toyota a pastrat cele doua propulsoare, imbunatatindu-l pe cel diesel de 3.0 si 190 CP, acesta respectand de acum normele de poluare EURO5+.
Pentru comenzi sau orice alte informatii despre noul Toyota Land Cruiser 150 nu ezitati sa ne contactati.